.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدرنشيني گيلاني‌ها در شطرنج قهرماني كشور

دبير هيئت شطرنج گيلان گفت: شطرنج‌بازان گيلاني در دور ششم شطرنج قهرماني زير 20 سال كشور صدرنشين شدند.

كيومرث بيات اظهار داشت: مسابقات قهرماني پسران زير 20 سال كشور با حضور 33 شركت‌كننده از استان‌هاي تهران، گيلان، اصفهان، خراسان رضوي، هرمزگان، خراسان جنوبي، يزد، همدان، بوشهر، سيستان و بلوچستان، سمنان، كرمان، مركزي و كردستان در محل هيئت شطرنج استان هرمزگان در حال برگزاري است.

وي ادامه داد: در پايان دور ششم اين رقابت‌ها علي فقيرنواز از گيلان با غلبه بر اميررضا پور رمضانعلي ديگر شطرنج‌باز شايسته گيلان ضمن كسب پنجمين امتياز، همراه با وي در صدر قرار گرفت.

بيات اضافه كرد: پيروزي علي فقيرنواز در برابر اميررضا پوررمضانعلي صدرنشين مسابقات شطرنج قهرماني پسران زير 20 سال كشور، مهم‌ترين نتيجه كسب شده اين رقابت‌ها در دور ششم بود.

دبير هيئت شطرنج گيلان با اشاره به نتايج ديگر ديدارها خاطرنشان كرد: محمدميران خادمي و برديا گله‌داري نيز هر دو از تهران با كسب 5/4 امتياز صدرنشينان را تعقيب مي‌كنند.

وي گفت: رستم بهمردي از يزد، احمد عسگري‌زاده از تهران، سامان آرمند از بوشهر، كاوه قاضي‌الشريف از تهران و ابوطالب بهروزفر از هرمزگان همگي با چهار امتياز در رده‌هاي بعدي قرار دارند.

بيات افزود: سرداوري به عهده اكبر باقري داور بين‌المللي از گيلان است و سرپرستي اين دوره از مسابقات را حسين احمدي سرخوني بر عهده دارد.

دبير هيئت شطرنج گيلان اظهار داشت: 13 داور با درجه بين‌المللي در اين مسابقات حضور دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.